Posted by admin on Saturday Jan 16, 2010
Filed under :Diete, Nutriţie
Există atât campanii la nivel de sănătate cât şi de industrie alimentară, pentru creşterea numărului de copii care consumă cereale la micul dejun. Un studiu efectuat de American Dietetic Association încearcă să stabilească dacă există diferenţe în calitatea şi valorile nutrienţilor din cerealelele create pentru copii comparativ cu cele pentru adulţi. Din cele 161 tipuri de cereale identificate în perioada ianuarie – februarie 2006, 46% au fost clasificate ca fiind destinate copiilor (ambalajul avea o siglă specifică sau o imagine care să sugereze faptul că sunt destinate copiilor). În urma studiilor efectuate s-a constatat că în comparaţie cu celelalte cereale, cele destinate copiilor aveau valori energetice, ale zaharurilorşi ale sodiului mai mari, pe când fibrele şi proteinele aveau valori mult mai mici. Majoritatea cerealelor pentru copii (66%) au picat testul valorilor nutriţionale.
Posted by admin on Saturday Jan 16, 2010
Filed under :Diete, Nutriţie
Studiile arată că fructele au constituit primul aliment consumat de om. Strămoşii noştri au mâncat numai fructe, zeci de milioane de ani. Din studiile dinţilor fosilizaţi (hrana consumată lasă urme pe dinţi) rezultă că primii oameni nu mâncau carne, nici seminţe, tulpini, rădăcini sau frunze, ci fructe. Ei erau fructivori. Se pare că timp de milioane de ani, oamenii au mâncat numai fructe. Read the rest of this entry »
Posted by admin on Saturday Jan 16, 2010
Filed under :Diete, Nutriţie, Sănătate
1.Puţină ciocolată este chiar aşa de rea?
O bucăţică de orice din când în când nu e dăunătoare (NU ESTE CAZUL CAFELEI, CĂRNII, TUTUNULUI, ETC, CARE SUNT COMPLET INTERZISE). Ciocolata are o serie de ingredienţi periculoşi: coeina şi theobromina, care este cancerigenă, atacând ADN la nivel de celulă. Ciocolata duce şi la atrofierea testiculelor, prin zahărul alb rafinat pe care-l conţine. Read the rest of this entry »